Paramedikk_ Annemdeyim, yanımda fitil yok malesef. Dr un verdiği antibiyotik, suruo olarak da calpol, dolven ve pedifen var. Calpol ve pedifen i dönüşümlü veriyorum ama etkisi geçince tekrar cikiyor. 38.7 falan oluyor. Genel durumu iyi uyuyor. Mamasını icti. Hiriltisi vardi oksurdu gecti. Sadece ateş inatçı. Uyanıkken de bazen burnu tikaniyir ya da akiyor.