Bilenler bilir zor bir hamilelik ve doğum süreci, fazlaca kuvöz ve hastane anımız var. Halimize çok şükür tabi. Buradaki anneler beni evhamlı bilirler ama halbuki artık daha rahatım ama yine ateşledi kızım. En son 1 buçuk ay kadar önce usutmus, idrar yolu enfeksiyonu olmuştu. Dun yine ateslenmeye başladı. Dr antibiyotik verdi yine. İnatçı da oluyor atesi duş, soğuk kompres, ayak altına limon, ayak altına sarımsaklı zeytinyağı. Hiçbir şey ise yaramıyor. Suruptam max. 5 saat sonra yine ates. Antibiyotik hiç istemiyorum ama. Gecen pazar ilk kez denize soktum ondan mıdır nedir. Kocaman masallah diyeyim bu bebesini havuza denize sokan, yağmur çamur rüzgar gece gündüz gezdiren annelere heves ediyorum vallahi. O kadar da dikkat ederim her şeyine 😪 Nerde yanlış yapıyorum bilmiyorum artık vallahi.