AliMUHAMMED Bizde 13 aylık olacağız aynen anlattığnz gibi yasına girdiğnden 1 hafta sonra felan 4 gece bu şekilde yattıktan sonra sanki ciglik kiyamet birseyden korkmuşcasina oyle boyle aglamiyordu bizde korktuk cok yan dişler geliyor gibiydi ona yorduk ama patlatmdik halada o degilmis dr sordm hmn ertesi gunu norml cogu bebiste olur 1 yasta kimisi biraz erken kimisi biraz gec yasayabilir vey olmayadabilir ama uyku gerilemisi dedi kiii herhalde oyle 1 hft kdr surebilirmis 2 uyku yapiyoruz 2. Uykuya direniyordu fazlasiyla aglama vs yok ama ayaga kalkma vardi bizdr dengede duymaya calisiyor yani kendince yeni becerilerini kesfetmesi gelismesi demek bu bie bakima bnde cok arastirdim bitmek uzeredir korkmayin lutfen cok zor biliyorum cok farkli oluyor cunku bu normal aglamadan yasadim🥰 uzanin yanina uykusunu iyice acmadan odadan cikarmyn da aliskanlik haline getirmesin😊 burdaym annecim yanindayim korkma deyin poposuna hafif hafif pat pat ben kulagina şişşttt tmm tmm annem dersm sakinliyor mesela aklinizda olsun denemediyseniz endiselenmeyin gecici bir durum siz uyku duzeni rutini vs varsa devm edin ki bozulmsn atiyorum sallamiyorsaniz kendi kendine uyuyir sirf bole diye sallmyn ki varsa tum olusan duzennz başa sarmasın nacizane fikrim en iyi siz bilirsiniz tabikii evladınızı🙏 Sevgilier.🌸