AliMUHAMMED merhaba, yorumları okudum ama kimse gaz sancısından bahsetmemiş. Ben de bir dönem böyle bişey yaşamıştım şiddetli gaz sancısı da olabilir. Bazen uykusundan uyanıp kitlenip ağlama krizine giriyordu. Sürekli olmadığı için, böyle düşünmüştük sonra yememe içmeme dikkat etmiştim emzirdiğim için,geçmişti. Bir de böyle deneyin isterseniz emiyorsa. Umarım bir an önce geçer🙏
Sağlıklı günler dilerim 🌸