Deletedmom_49 150lilik kaşık biberon alın lütfen🌸 biberon her türlü meme reddi yapar işinizi şansa bırakmayın
cagankusunannesiii Nis vermeyin bana da öyle dediler anne göğsüne en yakın meme reddi olmaz dediler ama oldu 2 aylık olduk ağlaya ağlaya almıyor memeyi mama içiriyorum sağıyorum ama o da azaldı iyice
OnurAlpannesi Musam 38+0da 3600dogdu şuan 6800 kilosu mamayı ilk 60la başladım 2 ay 90 verdim 1 haftadır 120ye çıkardım işte onu da geceleri uyumasına iyi oluyor benimde sütüm toplaniyor. Senin bebeğin kilosu nasıl doğdugu şuan alimi
Musam OnurAlpannesi 2350 doğdu suan 6100 2 ay 25 günlük ama mamayı çok icmiyor 3 saatte bir 100 cc iciyor anne sütü yok
Emirinannesiiiiiiii Ben de biberonla verdim meme reddi yaşadık. Şırıngayı ememediği için ağlıyor küçük parmağınızı bebeğin ağzına soktugunuzda emmeye başlayacak ağzının kenarından da şırıngayla mamayı verebilirsiniz. Biz böyle yapıyorum hemşireler de öyle yapıyor bebek meme emdiğini zannediyor böylelikle memeyi reddetmiyor.
OnurAlpannesi Musam o zaman doğum kilosuna göre gayet iyi kilo alımı canım mama ne kullanıyorsun belki mamadan dolayı fazlasını aramiyordur şuan yoksa 150cc yiyebilir mide kapasitesi ben anne sütü genel verdiğim için mamayı dozu bilerek tam yapmıyorum
OnurAlpannesi Musam ben ilk sma denedim cildinde kuruluk döküntü gibi yaptı Bebelac gold kullanmaya başladım daha iyi geldi sanki bitiriyor hazırladığım mamayı o yüzden ondan devam ediyorum
Betim Nis biberon kullanımı red sebebidir , reddetmedi beni diyen anneler olacaktır ya ay olarak küçüktür ya da istisnalardan biridir. 3. Ayda yaşadım 12 aydır sağım yaparak besliyorum oğlumu
Krtlmy Betim işte düşündüğüm şey buydu 35 günlüğüz sağdığım sütü birberonla veriyorum öyle hergün düzenli sağıp vermiyorum genelde emziriyorum ama ilerde redder mi diyosunuz 🤔🤧
elediyebiri Nis her bebekte Ayni olmuyor malesef. Kasik Biberonla vermeye basla Bence. Cünkü alisti mi Cok zorlaniyorsun.
Krtlmy Nis Philips avent kullnaıyoruz sütümğ sağınca onunla veriyorum 35 günlük olduk tabi biraz daha ilerde belli olacak reddedip etmediği ama şuan ikisinide rahat şekilde alıyo bakalım inşallah reddetmez
Betim Krtlmy 3. Ayda reddetti oğlum biberondan başka sebep bulamıyorum ben , doyduğundan emin olayım diye hem de sütüm artsın diye sağdım, sağdığım sütü biberonla verdim ne güzel diyordum memeyi reddetmiyor 3. Aya girer girmez red etti dönmedi de bir daha
Gorkemkc Zdk şimdi yazdığınız markaya baktım aralarında gerçekten çok fark var.Sizin yazdığın markanın biberon ucu çok dışarıda fakat lansinoh biberon ucu çıkık değil ovalden gelip hafif uç dışarıda yani bizim göğüs uçlarımız gibi
Zdk Nis bebeğine bağlı biz de ilk 10-15 gün mama takviyesi yaptık şu an 4.5 aylık sadece anne sütü alıyor
Zdk Gorkemkc evet ben de baktım lansinoha çok farklıymış cidden. Bende iki biberondan da yok bu arada bir ara mastit olmuştum emzirememiştim meme reddi olmasın diye araştırmıştım ete benzer olduğu yazıyordu mimijuminin