Bende ilk bir ay mama takviyesi yaptım ve kızım aç olduğu için şırıngayla yetiştiremedim sürekli bağırdı ağladı bu yüzden biberonla verdim, meme reddi yaşadık sanırım şu an üç aylık hala emiyor ama ilk iki ay çok zor emdi reflüsü olduğu için miydi meme reddi miydi bilmem. Ben emsin diye çok uğraştım farklı pozisyonlarda zıplayarak yürüyerek vs. hiç pes etmedim şimdi emiyor çok şükür