Koalina
Söylediğim gibi, türban önceki yönetimlerde ötekileştirildiği ve kötü algı yaratıldığı için kötü görüldü, ben öğretmenimle okul girişinde karşılaşıp türbanını açtığını görene kadar yolda gördüğüm hiçbir başörtüsü dikkatimi çekmezdi. Kimsenin çektiğini de sanmam, kim bunu neden bir anda yasaklama gereği duydu gerçekten tuhaf.. Kim bu nefreti yarattı.? Kim ayırdı türbanlıyı türbansızdan? 🤷🏼♀️ Şimdi de açık giyinme konusunda bu yapılıyor..
Tüm bu olanlara, ekonomini çökmesine rağmen, yüzyıllarca geriye gitmiş olmamıza rağmen, hukuğun adaletin, eğitimin kalmamasına rağmen, dış politikada bu kadar itibar kaybetmemize, işziliğe, yolsuzluğa, milletle açık açık dalga geçilmesine rağmen hala hükümeti destekleyen insanlardan en sık duyduğum cümlelerden ve sebeplerden birisi çünkü bu: 20 yıl önce türbanımızla istediğimiz yere özgürce giremiyorduk.. Bu yüzden söyledim sorduğunuz şeyi.