DamlaDorukhan Ben ilk dozda perte çıktım 1 haftaya düzeldim ama o bel ağrısı feciydi yeniden corona olmuş gibi oldum korkutmak istemem ama bir de beynim bulandı sanki yeniden unutkanlaştım az baş ağrısı halsizlik iştahsızlık oldu 1 haftaya geçti ama çektim 2.dozdan korkuyorum en son haftasında yaptıracağım 😅