DamlaTa İlk dozda da ikinci dozdada hiç bir yan etki yaşamadım. İkincisinde ertesi gün çok çok hafif kol ağrısı oldu oda iğne yapılan yere bastırınca. 1. Dozda üzerine bastırdığım halde ağrı bile olmadı.
Yamukprenses Kemik ağrısı yorgunluk halsizlik üşüme kol ağrısı oldu bende canım covid olmuştum daha önce aynı covid olmuşum gibi oldum 1 gün süründürdü resmen beni
Yamukprenses DamlaDorukhan sadece 1 Gün sürüyor canım ertesi gün dinç uyanıyorsun covid olunca öyle olmuyor ama günlerce devam ediyor üstüne tat koku gidiyor umarım hızlıca iyileşirsin 🥰
2maviboncuk DamlaDorukhan Aynen öyle oldu canım bebeğimi zor taşıdım kollarım yok gibiydi gözümü açamadım çok zor geçti 3 gün sürdü bende parol iyi geliyor ama
Srhtzlyh DamlaDorukhan ilkinde hiç bir şey olmamıştı ikincisindede kolum biraz ağrıdı. Ama farklı hemşireler yaptı ikinci yapan acıttı biraz ondanda ağrımış olabilir
uykucukoala DamlaDorukhan dün oldum daha ikinci dozu kol ağrısı var biraz ilki çok zor oldu bana alerjik bünyem var kaşındı şişti bi gece hiç yatamamıştım ağrıdan bunda şükür öyle olmadı
deryata DamlaDorukhan max 2 güne geçecektir sizde ki şikayetlerde. aslında olması daha iyi aşının etkisi gözüküyor. daha önce covid geçirmişmiydiniz
Goktugunannesiseda52 DamlaDorukhan 2.doz olduğum gün yüksek bir yerden düştüm her yerim ağrıyodu o yüzden yan etkisi oldu mu bilmiyorum ilk dozda kolum ağrımıştı sadece.