Zeynepalya_ve_annesi Merilice eşim kendisi yaptı bize suan bu ölcü yeterlı cunku ayrica abisi ve ablasinin odasinda bazası var
Esmece NefesMaviDeniz Çok güzel maşallah bende çok beğeniyorum ama bebeğim çok dönüyor kafasını bir yere çarpar oradan çıkar falan diye de çok korkuyorum