Merilice
Memnundum. Odada alan olsa kullanmaya devam ederdik. Başka bir sorunumuz yoktu. Birde bizim yatağımız baya büyüktü. Biraz daha küçük bir model seçilebilir. Onun dışında Ikea yataklarına da göz atmak isterseniz, şuan kullandığımız yataktan da çok memnunum.