R3232 Oğlum 8-10 ay arasında kullandı yürüteci, şu an 12.5 aylık yürümeye hevesi var sürekli yürüme arkadaşı ile gidip geliyor bize tutunup diziliyor ama cesaret edemiyor tek başına, yürüteç kullanmazsaydım muhtemelen yürüyordu şimdi.
Ama sizin küçük daha acele etmeyin, bir anda kalkıyorlar zaten, bence hemen yürüteçi bırakıp bir yürüme arkadaşı edinin, fisher pricenin yürüme arkadaşını kullanıyoruz biz çok memnunum.