R3232
Yanlış biliyorsunuz işte, bebeğin parmak üzerine basmadan tabanına basmayı öğrenmesi gerekiyor, buda yürüme arkadaşı ile mümkün, yürüteç ile tabana basmayı değil, parmak üzeri yürümeyi öğrendikleri için tabana geçemiyorlar bir türlü.
Doğrusu ben bildiğim halde yürüteç kullandım çünkü oğlum bana çok bağlı bir bebek, su içmeme bile müsaade etmez, ara ara bindirip 1-2 iş görürüm diye aldım, bugün ki aklım olsa bindirmezdim ama.