Asyabebek1 çift maskeyle emzirdim, çift maskeyke uyudum yani hiç çıkarmadım. Oyuncak yada eline ne verdiysem sürekli yıkadım, ellerini de yıkadım kucağıma aldıkça ağzına gidiyor diye. 3 gün inanılmaz bir ateş mücadelesi verdik. Kızım 5 aylık, hiç hastalık görmedi, birden covid olunca çok endişelendim. Ateşini düşürmek için sürekli duş, başına eklem yerlerine ılık su, ayağına limonlu çorap, zeytinyağı sarımsak ezip bir kaç saat beklettikten sonra topuklarına sürdüm, parol ve dolven 4 saatte bir dönüşümlü içirdim. Sürekli emzirdim, zıbınla yatırdım. Allaha şükür bugün iyi, tekrar ateşi çıkmadı. Hangi yöntem yaradı bilmiyorum ama bir dakika yanından ayrılsam o bezi alnından çeksem ateş gibi yanıyordu o yüzden çok uğraştım sürekli müdahale ettim.