fatma_erva ben hata ettim bebeğim 2 aylıkken bayram diye şehir dışındaki eşimin ailesine gittik, herkes kucağına aldı sevdi ve bebeğim enfeksiyon kaptı :( o kadar üzüldüm ki doktor kalabalığa sokma dedi, eşimin ailesine de sokmıcam bi süre dedim ve kötü olduk bana trip attılar. Ama isterse konuşmasınlar umrumda değil ya insanlar çok anlayışsız