use_use Bizim alerji doktorumuz yumurtanın sarısının yarısından az miktarda kendimin başlamasını söylemişti.1 hafta boyunca her gün yedim beyazını ilk etapta vermemişti çünkü deri testinde beyazına alerjisi çıkmıştı.Ben yiyince bebeğimde bi reaksiyon göstermeyince aynı şekilde her gün azar azar miktarı arttırarak bebeğime verdim böylelikle sarısını açmış olduk