Bunu telafuz ettiğime bile hala inanamıyorum.O kadar mutluyum mi şükürler olsun oğlumun alerjisi bitti.14 aylık oldu oğlum ve çoklu besin alerjisi vardı artık tamamen bitmeden yazmak istemedim ama 3.aydan beri bu illetle uğraşıyorum.Bilmeden yaptığım kaçamaklar oldu,kahvaltıda ne yiyeceğimi bilemediğimden sinirden ağladığım zamanlar oldu..Ama geçiyo anneler gerçekten bitiyo.Sadece söyleyeceğim şey iyi bi alerji doktoruyla devam edin biz ne zaman ki iyi bi doktor bulduk her şey rayına girdi.