Oykuaygun bence paketler güneşe maruz kalmıştır ondan plastik kokuyordur arkadaşınızın aldığı yerden almayın. Biz hiç öyle bir koku almadık, elimde büyük bir paket vardı, sleepy bez kargom gelmezse geç kalırsa kullanıyordum baby turcoyu idareten. Hiç pişik yapmadı, yumuşak. Memnun kaldık