Oykuaygun ben 3 numara kullandım memnundum aslında ama çırtlı kısım değil de öne gelen kısmı oğlumun karnının üstünde toplandı hep Nasıl anlatsam şimdi ön kısmı yanlara doğru uzatıp cırtları yapıştırıyoruz ya kısa bir süre sonra o yana uzattığımız kısımlar karnının ortasında toplanmış değiştim bende şu an sleepy bio naturale geçtim