anayimbennana geçmiş olsun öncelikle benim kızımın çoklu besin alerjisi var süt ve yumurta diyetindeyiz 4 aydır yaptıklarımı kısaca anlatayım uzun olmasın şampuanı değiştirdik Bioderma şampuan kullanıyoruz mustela stopia (ben çok beğendim etkili) nemlendiri kullanıyoruz her gece banyo yapıyor haftada birkere şampuanla yıkıyorum elbiselerini 2 yıkama yapıyorum 2. Yıkama sadece suyla durulama oluyor kiyafetleri bol ve pamuklu ve ince mevsime göre bu karın disinca gürültülü kaka bildiğim alerji belirtisi doktor önemsemiyorsa geç kalmayın hemen farklı çocuk doktorundan yeşil alan actirin alerji testi yaptırın o kızarık alerjiler zamanla o kadar kötü hal alıyor ki anlatamam keşke kızımın fotosunu yükleme şansım olsaydı bizde böyle geç kaldık egzama da tüm vücudu derin egzamayla doldu ve inanın 1 ay geçmedi birde çektiği acıları siz düşünün kasintidan uyuyamiyordu yaralardan su geldi demem o ki besin alerjisi olabilir hemen önlemini alın ha birde vücudu her banyodan sonra nemlendirin mutlaka