sevval_5481 Canım bende dışarı çıkmıyorum evde yürüyüş yapıyorum. Salonum çok büyük ve içinde sadece halı ve koltuklar var o yüzden rahat rahat tempolu yürüyorum. Kızlarımı öğlen uyutuyorum acele acele yemek yapıyorum onlara sonra hemen yürümeye başlıyorum. Akşam da aynı şekilde uyutuyorum çok yorgun değilsem 45 dk da akşam yürüyorum.