2papatya Srhtzlyh dün bende de oldu sanki bebek var kıpırdıyor gibi oldum. Eski günlerimi meraklı bekleyişimi bebeklerimin kime benzeyeceğini düşündüğüm anlar geldi aklıma bi mutlu olmadım değil ☺️
Srhtzlyh 2papatya geçen bende galerimin en aşağılarına indim. Hafta hafta karnımın fotoğrafları filan duygulandım biraz. Çok özledim hamileliğimi ama şimdi olmaz😅
2bebelianne__ Srhtzlyh sezeryan olduysanız eğer ara ara o karındaki hareketlenmelerın olması normalmiş bağırsaklar yerleşiyormus tam anlamıyla bnde sezeryan oldum bana da oluyor bazen☺