Srhtzlyh Kızlar. Doğum yapalı 7 ay oldu ama ben ara ara karnımda hamilelikteki gibi pıtır pıtır hareketler hissediyorum bu normalmidir sizde de oluyor mu? Hayır başka bir şey diyeceğim (demek istemiyorum gerçi😅)bu ay adet oldum
Aselbade Srhtzlyh yalnız değilsin😂😂8 ay oldu ara ara hissediyorum gebelik testi bile yaptım negatif çıktı rahatladım 😂😂😂
Leylaa_ Srhtzlyh 2 ay oldu bende var bi de mide bulantısı bas agrisi vardı ayy dedim hamilesiyim acaba değilmişim 😂😂 arada orda bi şey hareket ediyor ilk zamanlar eşime askim kızımız hareket etti diyecektim ki aklıma doğum yaptığım geliyor 😂😂
Tospikkkk Srhtzlyh 6 aydır bende de var geçen post açtım hatta🤣🤣herkes normal yazdı rahatladı adet de değilim hala ve her ay test yapıyorum çift koruma yaptıgımız halde korkum zirve🤣🤣
Aselbade Srhtzlyh ben daha hic adette olmadim o yuzden korkuyodum gecen hafta test yaptimda rahatladim valla ödüm kopuyo icimde kipirti hissettigimde
Srhtzlyh Aselbade eşim iki ay önce görevden geldi. Kendi kendimi rahatlatiyorum iki aylık bebeğin hareketini hissedemezsin zaten yoktur filan diye😅
Aselbade Srhtzlyh 😂😂🤭🤭Ne olacak bizim sonumuz 😂allah yardim etsin valla yine sen ne guzel adet oluyosun gunlerin belli 🤭
Srhtzlyh Aselbade ilk defa oldum bakalım düzenli gidecekmi. Hamile kalmadan önce hiç gününü geçirmezdi inşallah yine aynı olur
kbr-frk-ysf Srhtzlyh ayyy bende de oldu oğlum 6 aylık bu arada. Eşime dedim karnımda birşey oynuyor pıt pıt atıyor. Tuvalete git gaz sıkışmıştır hamile falan olamazsın yeni test yaptık 😁😁
Srhtzlyh Tospikkkk 3 aylık iğne vurunuyordu. Tabi korunma yöntemi sayılmıyor aslında ama geri çekilme birde