Melekler2 siz ne biliyordunuz acaba benim eşim aile hekimi eve gelince ne halde olduğunu ben biliyorum sadece bir kere gidip görmekle bu yorumu yapmanız utanç verici. Ya her hafta onlara bir kaç köy veriliyor kendileri o köylere gidip hem çocukların hemde insanların aşılarını yapıyorlar hafta sonu bile ve onlara fazlasıyla iş yükü verildi kötü yollarına rağmen istese çağırır gel aşını yap der de mi. Ya aile hekimleri her ay sağlık ocağı kirası, suyu, elektriği, sekreter ve temizlikçi maaşı sigortası, mutfak masrafı ya maskeyi bile onlar alıyor hiç bir ülkede sağlıkçılara böyle saygısızlık olmaz ya ya hemşire yurt dışında bi araba almış ki muhteşem ne kadar ayda tamamladın taksitini diyince 3 aylık maaşım diyor ya burda bu krizde kimse geçinemiyor bile 3 4 bin vergi adı altında maaş alıyorlar saydığım masraflar dışında. Eve gelince halini ben biliyorum her aile hekimi hakkıyla işini yapmıyor olabilir ama eşim fazlasıyla yapıyor eve gelince bazen yorgunluktan yatamıyo bile ki her sağlıkçıya da saygınız olmak zorunda gerçekten. Bu şekilde konuşmaya hakkınız yok