Mom05273 ben de hemşireyim ve bence bu çok yanlış bi bakış açısı bence sağlık camiası olarak haklarımızı alma konusunda sıkıntıdayız, maaşlarımız bölük pörçük iş yükümüz ağır, şiddet olayları da cabası, cezalandırma yok, alı konusunda bakanlık aile hekimlikleri ile vatandaşları karşı karşıya getirdi uzun bir süre, bakanlık kör sağır dilsiz bu sorunlara ve bence aile hekimlikleri bu konuda doğru bir adım attı sistem durmazsa başka türlü seslerini duyuramazlar ben bu konuda bir sağlık çalışanı olarak yanlarındayım ve aynı şeyi bizlerin de yapması gerektiğini düşünmekteyim