Zala sizi o kadar iyi anlıyorum ki şimdi bile ne yapsam diye düşünenlerdenim. Ek gıdaya geçiyorum doktor tavsiyesi ile umarım güzel olur 😭 çok zor gerçekten ben mama ile besliyorum bebeğimi normalde 150 içmesi gerekli ama biz hala 90 80 oralarda geziyoruz açta bıraktım içer diye sonunda sıkta verdim olmuyor. Elimden bir şey gelmedikçe deli oluyorum 🥺🥺🥺