Çıldırmak üzereyim hiç birşey yemiyo raporlu mamada aldık yok yok yok 2 aylık kgsu ile 5. Aya girdik. 2 aylıkken idrar yolu enf oldu iğne oldu ilaç kullanıyoruz yok almıyo kg anne sütü de yaramıyo Bi akıl verin şırıngayla dahi içmiyo mamayı infatrini mama bu arada. Aşırı hareketli ve gelişim geriliğinden korkuyorum 😞yemeyen bebek çok çok zor