Cagla87 Merhaba hanımlar. Kızım küvözdeyken sağdığım sütlerimi ihtiyacı olan birine vermek isterim. Büyükçekme'de oturuyorum. Şubat tarihli sütlerim.
Busrademiir Cagla87 Aaa arayan var mı varsa bende verebilirim benim de sütüm çok geliyor sürekli sağıyorum bekleyeceğine birine faydamız olsun
Nezahatemir Cagla87 merhaba evet bizim ihtiyacımız var . Kanser hastası abim için istiyoruz uygunmudur sizin için
Cagla87 Hadi kızlar arada kaynamasın. Arada bi bişiler yazın posta üstte kalsın. Sütler boşa gitmesin.
Nezahatemir Busrademiir merhaba bizim de ihtiyacımız var istanbul anadolu yakasındayız sizin semt neresi acaba?
Busrademiir ZBHaras Ben erik kompostosu çok tükettim gün de 3 4 bardak içtim, ceviz, badem, kayısı kompostosu ayrıca rezene çayı ve kefir kullandım ama bunlarla bilgisi var mı yoksa genetik mi inan bilemem. Gün de çok sebze tükettim ıspanak türü gibi de
Nzl_hilal Ay bende beyliküdüzün de oturuyorum yakınız canım. Kızım 3 aylık oldu 15 günlükten beri mama kullanıyorum sütüm gelmiyo şuanda çok ihtiyacım var anne sütüne
Nzl_hilal Sütü fazla olup avrupa yakası yakınlarında sütünü vermek isteyen anneler varsa yazsın lütfen