Utkucan
Utkucan en net bilgiyi sizden alırım sanırım ☺️ Emzirme ödeneği hesabıma direk yattı (232 TL) başvuru yapmadım herhangi bi yere. Doğum parası varmış bide ilk bebekte 300 lira alıyormuşuz. Nereye başvurmak gerekiyo acaba. SGK çalışanım bu arada rapor parasının ilk iki aylık ödemesini aldım.