5253 Kızlar bugün farkettim bana para yatmış ve geri gitmiş haberim olmadığı için, 3, 4 defa yatmış bu parayı almam gerekir mi bilgisi olan
Utkucan 5253 doğum iznine ayrıldığımız zamanın parası o rapor parası yani SGK ile görüşün yeniden hesabınıza yönlendirsinler emzirme ödeneği değil bu emzirme ödeneği 232 lira kadar bir tutar
Anne_6 5253 doğum öncesi ve sonrası doğum izni oluyor ya. Onun ücreti olması lazım. Bir öncesi bir sonrası. Bana da para yatmıştı ben onu kuruma geri yatırdım. Rapor parası diye. Ben sözleşmeli personelim ama. Kadrolulara farklı olabilir. Kurumunuzla görüşün
Utkucan 1042021 4/c li iseniz yani memursanız siz zaten maaşı kesintisiz aldığınız için bundan faydalanma hakkınız yok bu kişiler o dönem maaş alamadığı için yatan bir para bu
Anne_6 1042021 doğumdan önce ve doğumdan sonra toplamda 16 haftalık bir izin dönemi var ya. Onun ücreti bu. Ben de sözleşmeli memurum. Doğumdan önce 3 hafta doğum iznim doğumdan sonra 13 hafta doğum izni kullandım. Onun ücreti bu. SGK yatırıyor sizin tc numaranıza ptt ye. Veya SGK’da maaş hesabınız kayıtlıysa direk hesaba yatıyor. Sonra bu parayı ben kuruma iade ettim. Rapor parası olarak. Kurumunuzla görüşün. Belki sizin maaşınızdan kesiliyordur sgk direk kurumla halleşiyordur. Sormanız lazım
cicekannesiii 1042021 hemsiremisiniz kiz kardesimde hemsirelik istiyor puani yuksek sizin okudugunuz uni.guzelmi neresi
Utkucan 1042021 yok yok merak etmeyin SGK da memurum o yüzden net bilgi veriyorum içiniz rahat olsun bazı kurumlar maaşı kendi ödeyip SGK’dan yatanı personelinden istiyor falan ama 4/c kiler zaten kanunen bu rapaor parasından hiç faydalanamıyor kanun kapsamına girmiyor🤗
Haceaba Utkucan Utkucan en net bilgiyi sizden alırım sanırım ☺️ Emzirme ödeneği hesabıma direk yattı (232 TL) başvuru yapmadım herhangi bi yere. Doğum parası varmış bide ilk bebekte 300 lira alıyormuşuz. Nereye başvurmak gerekiyo acaba. SGK çalışanım bu arada rapor parasının ilk iki aylık ödemesini aldım.