Mehtapdemir3510 bnm de öyle oldu kırkım çıkacakken kanamam çok yoğun geldi, şuan oğlum 6 ayı dolduracak hala adet olmadım normal bence emziriyorum o yüzden adet olmuyorum, büyük ihtimalle sende emziriyorsan ondan olmuyorsundur buna da süt koruması diyorlar sütün seni gebelikten koruyormuş öyle diyor eskiler, ama sen tedbirini al yine de gebelik istemiyorsan anlayacağın normal yani adet olmamam emziriyorsan tabi