Merve-miray zeyzey77 geçen aldığım pakette de ¾ tanesi kopmuştu ama şuan bir sorun yaşamıyorum. Evy babynin kendi sitesinden alıyoruz biz. Evyapshop’du sanırım
zeyzey77 Merve-miray Anladım teşekkür ederim. Bende kendi sitesinden alıyordum. Hem paketten çıkıyordu hemde bez bağlıyken kendi kendine kopuyordu. Yani çocuk uyurken koparamazda bezin bandını anlamadım nasıl kopuyordu
Oykuaygun zeyzey77 hediye geldi baby turco doğadan birkaç defa kullandım. Yumuşacıktı ve koku yoktu. Aldığınız yerden kaynaklı olabilir mi
zeyzey77 Oykuaygun ilk zamanlar bizde de yoktu. Kendi sitesinden alıyorum üretim yerinden geliyor . En son 4 paket aldım çok ağır kokuyor 3 numara
Metehan123 Sleepy.nin natural degil de bionatural serisi cok guzel ne bi tasma sizdirma ince bide cisle dolunca agirlasmiyo da sleepy alirsan bionatural al
Eymen20211 Bende doğduğundan beri baby ne kullanıyorum çok memnunum bi ara sleppy denedim hep taşırdı ve lastik izi yapıyor fena
zeyzey77 Oykuaygun yok hayır bildirme yapmadım. Zaten bu bezler sleepyle aynı yerde üretim oluyor . Üretim hatası olabilir ama sleepyde çok kokuyor