Erdemkayraninannesi Ygz evet doğru saolun ama tabi ki doktora götürmekte fayda var di çok şükür önemli bişey olmadığını bi uzman dan duyduk çok sağolun allah razı olsun
Yakupbebek Erdemkayraninannesi neden böle düşünöüştünüz ki konuyu bilmiyorum o yüzden soruyorum ne fark ettinizde bebişte
Erdemkayraninannesi Yakupbebek dil gelisimi biraz gerideydi yani anlasirlir sekilde cok fazla konuşmuyor du ve donen seyelre asiri duskundu o yuzden
ZeynepAdam Erdemkayraninannesi cok sevindim canim evet etrafinda cocuk yoksa bazi cocuklarda yasaniyor ama sorun yaratmaz. Kresten sonra bi konusmaya baslar sussa iyi miydi diye dusunursun 😁
Erdemkayraninannesi Serap5252 evet biraz oncedeb sadece ninni dinoiyordu tv de cok rebk gecisi olmagan sjnra elimde olmayan nedenlerden dilahi biraz daha fazla izlemeye basladi ama bağımlılık yok kesinlikle
HungryWolf Erdemkayraninannesi simdi gordum ya diger postuna yazmistim bende haber aldinmi diye cok sevindim senin adina hadi hayirlisi olsun insallah kres cok guzel olur 👍💙
Prens_annesi2110 Erdemkayraninannesi nasıl sıkıntınız vardı pedagoga mı gittiniz ne kadarlık bebeğiniz biraz bilgi verir msnz bizde önümüzdeki hafta için randevu aldık pedagogdan 😔