Uzaymekiii Cansuu1 tahlillerde bişey çıkmadıysa hiç canınızı sıkmayın yapı meselesi biraz kimine su içse yarar kimi de bi kuzu yese dişinin kavuğuna gelmez ya o misal. Muz tarhana çorbası ceviz güzel kilo aldırıro ama sakın sırf kilo alsın diye şu kaşık mamaları arı mamalar falan varya onlara bulaşmayın sağlıksız şeyler yemesin yavrunuz. Benim kızım da 11 aylık olacak 1 hafta sonra 9 kilo anca oldu🤷🏻♀️ 8 aylıkken herhalde 6 buçuk kg civarıydı ama fıldır fıldır herşeyi çok iyi maşallah sağlıklı da o yüzden umursamıyorum artık kilosunu😌
Cilekokulum12mart Neden acaba kilo almıyor benim bebeğim 3.020 gram doğdu şuan 48 günlük 5.500 gram sadece anne sütüyle besleniyor daha doktor vitamin filan verdi mi ? Yada kilo destekleyici vitamin
Uzaymekiii Cansuu1 çok haklısınız etraftan gelen tepkiler ortalama oranlar falan insan düşününce neyi yanlış yapıyorum diye sorguluyor kendini ister istemez ama yanlış bizde değil çocuklarımız yakıyo napalım🤷🏻♀️😌 sağlıkları yerinde olsun da varsın zayıf olsunlar😊
Frida Hiç alerjik bir durumla karşılaştınız mı? Kaka farklılığı, deride döküntü, hırıltı vs. Benim kızımın çoklu besin alerjisi var 8 aylık 7 kg mesela
Gungun Cansuu1 benm kızında 6 ayken o civardaydı ve 3200 doğmuştu. bize doktorumuz iştah açıcı vitamin vermişti yogurduna katıyordum ve işe yaradı sizde doktorunuza o tarz vitaminler için danışabilirsiniz
Melek7 Gungun adı ne acaba onun. Bize de zink plus juice diye şurup verdi doktor ama pek işe yaramadı sanki
Gungun Melek7 nutrigen vitamixin toz vitamin 1 kutuda 30 tane var hergun bitanesini yemegiine katıyorsunuz
Nrnbirol Cansuu1 ohoo milletin dediğini takacak olsak ruh hastası oluruz agzı olan konusıyor o yüzden he de geç :)
Definem Cansuu1 hayret birkaç annecik çıkıp ‘benim çocuğum 6 aylık 9 kilo ama sen takma kafana her çocuğun gelişimi farklıdır’ diye ego tatmini yapmamış 😏
Firdevs Cansuu1 benim oğlum da öyleydi canım şuan 11 aylık 8 buçuk kilo yavaş yavaş almaya başladı niye kilo almıyor diye bir sürü kan aldılar idrar aldılar tahliller yapıldı kansızlık tan başka derdimiz yok şükür 3 ay durdu kilo alımı en son doktor mamasının içine bebe bisküvisi koy dedi zeytin yağını keçi boynuzu özünü birer tatlı kaşığı arttır dedi çok şükür 3 ay boyunca 8 kilo olan oğlum bu ay yarım kilo almış birde çok aşırı hareketli yürümeye de başladı durmuyor 5 dk artık aldığı kadar 🙃