Cansuu1 11 aylık kızım 8200 gr. Bu süre boyunca kilo alamayışını hiç problem etmedim. Cunku motor gelişimi cok güzel,şuan yürüyor dogdugundan beri hareketli. Ve bende minyonum zaten. En basından beri de mamayla besleniyor hiç emmedi doktorumuz ilk yasında dogdugu kilonun 3 katına ulaşması bizim için ideal demişti. 3 kilo doğdu e doktor bey 1 ayda 800 gr almaz dedim. Almazsa tahlil yaparız değerlerine bakarız hersey normal dedi. Yani kafanıza takmayın bazı bebekler böyle