Gorkeminannesiii
Bunlar kötü şeyler fakat bir kısmının da bizim ülkede olması lazım. Tecavüz ve vatana hain olanların idamı, hırsızlıkta el kesilmesi gibi. Cani değilim ve bunlardan korkuyorum iğreniyorum fakat bazı insanlar kudurmuş gibi sağa sola zarar verip çekinmeden suç işleyebiliyorlar. En azından caydırıcı olur da ülke biraz durulur