Gorkeminannesiii ülkem için o kadar üzülüyorum ki. Atatürk’ün ortadoğu’nun incisi yaptığı ülkemize gelecek bu gericileri istemiyroum ben. Birisi de burada, camide Taliban kazandı diye lokum dağıtıyormuş. Lan madem o kadar memnunsun Taliban’dan, defol ülkene burada lokum dağıtacağına