Abf denize düşen yılana sarılır napalım. Baştakilerin yaptıkları ortada. Akın akın geliyorlar hiç bişey yapılmıyor yapılmıcakta çünkü siyasi anlaşmaları böyle. Yıllar öncesinde suriyelilere verilmişti aynı tepkiler ama ne oldu kabul ettik bi şekilde kabul ettirildi daha doğrusu kabul etmesekte kimsenin umrunda olmadı. Şimdi aynı durum Afganlar için geçerli maalesef asimile oluyoruz. Siyasi çıkarları için ülkeyi yapmalıyorlar biz bakabakalıyoruz. Avusturya başbakanı çıkıp diyor ki Afganlar Türkiye ye gitsin sanki evinin arka bahçesinden bahsediyor. Bizimkide başımızın üstünde yeriniz var diyip kucak açıyor. O sınır kapıları bilinçli olarak açık. Polisin yakaladıkları falan hikaye orası da tirübine oynamak