Arden19 Ya ben istemiyorum memleketimde bunları Suriyeliler başımıza dertti şimdi bunlar geliyor dayanacaklar sınıra kadınlara çocuklara üzülüyorum ama olmaz herkes ülkesinde yaşamalı diplomasi girmeli araya . Suriyeliler gelince gördük ev fiyatlarının uçtuğunu her öncelik onları verildi kendi ülkemizde mülteci olduk 🤦♀️ Hem aşısızlar hem de kimin ne olduğu belli değil kendi ülkesini satan adamlar bize mi acırlar cumhurbaşkanları bile vatan haini uçağa binmiş el sallıyor Behlül kaçar dedi 🤦♀️ Bu millet ile aramızda yüzyıllar kadar fark var biz çocuklarımızı nasıl koruycaz bunlardan 😢 beni korkutuyorlar yakında tüm fabrikada Afganlar çalışır bizler işsiz kalıcaz ucuz iş gücü fabrikatörler istiyorlar bunları bedava işçi onlara. Ne hak kaldı ne hukuk 15 yıl önce ülkem daha güzeldi be 😢 memleketime dahi gidemiyorum her yerde onlar var dükkanlar bile onların olmuş Arapça yazılar konuştuklarını anlamıyorsun 🤦♀️ Bir karış toprağını vermeyen dedelerimiz boşuna mı şehit oldular noluyoruz diyen yok neymiş sınırlarımızdan kuş uçmaz çok güvenliymiş 🤦♀️ Bu gelenler uzaydan geçip geliyor galiba .Güvenli ülke değiliz artık kendinizi koruyun 😞 çocuklarınızı aman tek dışarı salmayın
Cheddar Arden19 bütün ortadoğu ülkelerini dağıtıyorlar yavaş yavaş sıra bizede gelecek. Doldurdular ucubeleri bize. Bakalım o zaman ne halt yiyeceğiZ
harley Arden19 bu durumda eve tıkılacağız. Zenginler daha zengin fakirler daha fakir olacak. Rabbim evladımı korusun başka bişey istemiyorum 🙄
Ruyaninannesi Arden19 söylenecek çok şey var da işte söyleme özgürlüğümüz yok . Tek diyeceğim şey Allah sonumuzu hayır etsin. Artık bu ülkede nasıl evlat yetiştireceğiz onu düşünmek lazım
Arden19 Cheddar biz kaçmayız da savaşırız ama kime neye vuranda Allah diyor vurulanda tecavüz eden kafa kesenlerle namusluca savaşamayız da 😢 biz kimse almaz da
alaimisema20 Cheddar tek fark bizim gidebileceğimiz başka ülke yok. Bizim ülkeye de çer çöp işe yaramaz boş beleş tipler geliyor.
Arden19 harley nasıl koruycaz ki okulda noldu başına iş mi geldi parkta bişey mi oldu diye aklımız çıkıcak 😢 hep korku
Arden19 Sibls Gaziantep’te sınırda. geçip duruyorlar bayramda erzakları toplayıp gidip geliyorlar demek ki yaşayabilirler ailece gitsinler
harley Arden19 dün fc de bir paylaşım gördüm afgan suriyeli afrikalı vs. Olup kaçak oturan kişileri polise bildirin diye ne kadar doğru bilemedim
Sibls Arden19 ben çocuklara üzülüyorum :( sonuçta şu yaşananlarda suçları yok . Erkekler gitsin ki ürüyemesinler tek derdim bu yani 😕
Arden19 harley hangi birini toplayıp götürecekler binlerce var milyonda geliyo sınırdan geçerken niye durdurmuyorlar da işi bize atıyorlar 🤦♀️
Arden19 Sibls bi çocuğu büyüten annedir Suriyeli anne Türk baba olsa o çocuk TC vatandaşı olucak ama Suriyeli yada Afgan bi annesi olsa Türk gelenek görenekle mi büyür ne kadar Türkçe konuşur hep sorun bunlar ırkımızı değiştiriyorlar resmen
Deletedmom4444 Suriyeliler en azindan esleri ve cocukları ile geldiler.Afganlarda kadın ,cocuk ,yaslı bile yok .Sanki savasa geliyorlar.Ben anlamadım bizi ası olmak icin zorlayan adamlar ülkeye ne yedigi belirsiz afganları alıyor. Türkiye yol gecen hanı oldu iyice
Arden19 Deletedmom4444 Suriyeli eşleri çocukları İle geldiler de onlarda ülkemizin içine ettiler onlarda vatanlarını sattılar Türkiye de üreyip duruyorlar aynı gelenek görenekte değiliz onlar için çok kolay adam öldürmek bi de vatandaşlık vermişiz binlercesine 🤦♀️
KubosM Arden19 Ülkesini bırakıp kaçan bir milleti ülkemde istemiyorum. Napmamız lazım sesimizi nasıl duyurmamız lazım bilmiyorum haberleri gördükçe sinirleniyorum geriliyorum. Eşimin işi gereği Diyarbakırda oturuyoruz otogara yürüme 5 dk mesafede evim otogar bunlarla kaynıyor gördükçe delleniyorum elime fırsat verseler ülkeme almamak için ben bile savaşırım bunlarla
KubosM Arden19 Senelerdir inşallah bu seçim diyoruz ama değişen birşey yok malesef insanıda bu sinirlendiriyor
Nefertitim Arden19 2 gün önce başıma bi olay geldi yalnızdım aşı olmaya gitmiştim. Hava daha yeni kararmıştı saat 9 gibiydi. Durakta dolmuş bekliyorum arkamdan 4 tane çocuk yaşta ergen geliyor. Bi baktım kalçama bakıyorlar öyle açık saçıkta değilim kot tişört var üzerimde. Çok gerildim yanımda geçip gittiler tabi onlar geçerken ben uzaklaştım. Konuşmalarını duydum geçerken Türkçe değildi Arapça mı onuda anlayamadım. Ya Afganlardı yada Suriye. O an anladım biz artık eskisi gibi gezemicez kendi sokaklarımızda hele akşamları falan daha da vahim durum.
Arden19 Nefertitim onlardan değiliz onların kadınları gibi değiliz öyle değiliz diye bile bunlar bizi öldürür 🤦♀️ Şeriat İle yönetilen milletten ne beklenir ki
Deletedmom4444 Arden19Onlarinda artik gitmesi lazim aslinda demek istedigim onlarin bi sorunu vardi geldi.Afganlar ne icin geldi belli bile degil.Ve suriyelilerden daha fazla zarar vericekler eminiM.Artik hepsinin geldigi gibi gitmesi lazim