Ben yemeklerime çok dikkat ettiğim halde gaz sorunu yaşadık 68 günlük oldu gaz sancıları azalmıştı kurufasulye yedim kimyon katarak üstüne kimyon çayıda içtim ama o gün sabaha kadar bebeğim gaz sorunu yaşadı gaz problemi olan anneler bence bebeğiniz kendi kendine gazını çıkarana kadar uzak durun