Kızlar siz normal yemenize ne zaman devam ettiniz?Mercimek,fasulye,gazlı içecek gibi oğlum 3 aylık oldu gazını bazen kendi çıkarabiliyor artık şimdiye kadar çok dikkat ettim yemeklerimi bile o göre yaptım yada kimyon katarak yedim.Rahat bir şekilde ne zamandan itibaren her şeyi yiyebilecem?🤔