anneesi Mom587 bizim de 4. Aya girince başladı sürekli mızmız hiçbir şeyi sevmiyor sürekli ağlıyor gece sürekli uyanıyor uykusu olduğu halde uykuya direniyor bilmiyorum sizde de böyle mi ? 😣
Mom587 anneesi biz hep oyleydik aslinda gece uykusu hariç koliktik çünkü. Ama yaklaşık 2 haftadir gece uykularimiz aşırı bölünüo normalde gece 2 kere kalkardı. Şimdi 6 7 oluyor. Gunduz hep kucak ister sıkılır herşeyden ama.hep öyleydi ztn
Minik2312 Benimki 13 aylık hala kalkıyor yani nasılsa öyle gidiyormuş yapacak birşey yok bünye alışıyor malum bir sene olunca Allah yardımcımız olsun 🤦♀️🤷♀️
Alii07 Momm12 bizimde aynı. 4 aya kadar geceleri çok iyiydi 2 yada 3 kez uyandırdı. Ama şimdi 5 aylık ve 2 saatte bir bazen dahada yakın zamanlarda uyanıyor. Umarım geçicidir..
anneesi Mom587 kime soruyorsam düzelecek geçecek diyor ama ne zaman diyorum 2 yaşından sonra diyor gelde tırlatma 🥺
anneesi Mom587 biz bir tane ile uğraşamazken insanların birden fazla çocukla üstelik tek başına uğraşmaları ve bakmalarına acayip saygı duyuyorum
Mirosunannesi Heyecandorukta aha yaşıtımızı buldum 😂 diş diyorum ben beyazlamış alt diş yerleri ama hala çıkarmadı 10 gündür böyle ☹️
Tombisss Momm12 bende aynı durumdayim malesef gece sürekli uyaniyo zombiye bağladım artık meme vermesem bu kezde agliyo saat başı uyaniyo 🥴
Mirosunannesi Momm12 aynıyız 6 aya 9 gün var 10 da uyuyor sabah 7 ye kdar net 8 kere kalkıyordur iki çekip uyuyor emzik veriyorum yırtınırcasına ağlıyor illa meme olcak
Heyecandorukta Mirosunannesi bizimkinde diş belirtisi de yok sizi uzmek istemem ama bu jenerasyon boyle deli fişek valla ben de anlamiyorum bittim uykusuzluktan ama bin sukur saglikli olsunlar da napalim
Mom345 Momm12 valla 13 aylık 2 3 aydır böyle bazen biyerde düşüp bayılcam diye korkuyorum ruhum bedenim yorgun