İyi geceler diyorum 😢 ya kzım dün düştü ağzı yere çarptı neyse bir şey olmadı vs derken meme almamaya başladı biraz bekleyelim dedim belki ağzının tadı değişmiştir ama benim kzım memesiz asla uyumaz ve şimdiye kadar ayaktayız yarım yamalak uyudu.. memeyi asla almıyor geri itiyor acaba ağzında yara mı oldu bakıyoruz bi şey yoj gibi ama memeyi aldığı an çıkarıyor yalvarıyorum bir şey diyin acaba ağız yarası mı oldu 😢😢 dilinin altında üstünde her yere bakıyoruz yok ama almıyor memeyi alıp bırakıyor..öyle olunca da uykuya dalamıyor