5-cocuk-annesi Busrakaymak emziyorsaniz normaldir bende ikinci oğlumda 2 yıl adet görmedim şimdi 5 aydır doğum yapmışım adetim daha gelmedi alıştım ama dikkat ediyorum☺️
zeyzey77 Busrakaymak Bence doktora git . Bazı kişiler geç adet oluyor ama bir sorunda varsa en azından bilirsin
Umut-5050 Busrakaymak bende 11 ay sonra oldum cnm ve o hafta 10 kg vermişşgibi rahatladim gayet normal her vücut farklı oluyor