Busrakaymak Merhaba oğlum 1 yaşında olucak 24 agustosta ve ben 1 senedir Hiç adet olmadım bu durumu yaşayanlar varmı şimdiden teşekkürler 🌺
Kedidirokedi Busrakaymak sütten kestiğinde mi adet olunuyor gerçekten bende doğum yapalı 2 ay oldu geçen doktora gittim daha kanama olacak gibi değil kişiden kişiye göre değişir dedi bazı arkadaşlarım doğumdan 2 bazıları 4 ay sonra adet olmuşlar kafama takmıştım bu konuyu bende
EslemEva_23 Busrakaymak bu cok normal canım doğum yapan bircok anne adet olmayabiliyor doktorum söyledi ama ben 1 ayım bitti oldum 🙄
Mom567 Busrakaymak sorun etme canım o zaman illa ki rahatsız olursun vücut pis kanı atmıyor atamıyor sonuçta
Busrakaymak Kedidirokedi Süre kişiden lilşşye değişiyor sanırım benim dogum yaptıgm doktorum 1 sene olmazsan gel demişti 🌺
EslemEva_23 Busrakaymak benim adetim bekarkenden cok zordu evli oldum gene zor geçiyor bu yüzden olmak istemiyordum 🤦🏻♀️
Cemrex Busrakaymak doktora gittim 1 sene olmayabilirsin normal dedi bende birde pko vardı. Evet bebiş baya harekelendigi için doğumdan sonra veremediğim 8 kilodan 5i 2 ayds gitti regl ile de 1 falan gitti
Hilalrkmn Busrakaymak bnmkide duzensz ya bir ay oluyrm 1 ay olmuyrm.1 sene olck bklm gcen ay.oldum bu ay yine olmzsam gitmeyi dusunuyrm
Busrakaymak Tosbiktos yarın devlet hastanesne randevum var benim dogum yaptgım doktorum 1 sene olmazsan gel demişti ay sonuda kendisine gitmeyi düşünüyorum 🌺