Bu soru altında açık açık aşı karşıtlığı yapılıyor inşallah moderatörler el atar duruma. Bu aşı karşıtlarının söylemleri yüzünden kuzenimin kızı aşı olmadı ve vefat etti. 23 yaşındaydı daha, yarın cenazesi var. Kuzenimin tek çocuğuydu.
Benim çevremde aşı olmayan başka kimse yok. 2 doz sinovac olan 3. Dozunu biontech oldu. Hiç kimse bir sorun yaşamadı. Covid olan da yok aramızda. Ama aşı karşıtlarına bir bakıyorum yok eltisi kalp krizi geçirmiş, kaynının komşusuna inme inmiş vs. Bizim çevremizde niye yok bu insanlar? Hayır kalabalık da bir aileyiz olsa olurdu değil mi? Kendiniz aşı olmuyorsanız bu sizin bileceğiniz iş ama insanları etkilemeye çalışmayın çünkü çaresi olan bir hastalıktan gencecik insanlar ölüyor.