GiybetReis anneannem şu covid. 3 doz sinovac oldu. Ama ciddi anlamda çok hafif atlatıyor. Sadece ilk gün ateşi 38 e çıktı. Kendisi 82 yaşında ona rağmen gayet iyi durumda. Hastaneye de götürülmedi gerek görmediler.
Ben de 2 doz biontech oldum. Temaslıyız. Yemek vermek için, ateşini ölçmek için yanına giriyorum tabi korunarak. Ama sanırım ben de oldum. İki gündür ateşim 37.3 lerde seyrediyor. Burun akıntısı var. Parol alıyorum. Benim de çok hafif geçiyor eğer pozitif isem. Test için çağırdık ama henüz gelen giden yok. Filyasyon ekipleri anneannem için bile gelmediler maalesef.