Ddddddd01 GiybetReis eşimin amcasıgil karı koca 2.doz Aşı vuruldular üstüne covid oldular vede ağır geçiriyorlar dün ambulans çağırdılar hastaneye götürdüler.
Mora GiybetReis Aşılar %100 korumaz zaten hiç ama böyle hafif atlatmaya hastaneye yatmayı önlemeye ve yoğun bakım ihtiyacını kaldırmaya yönelik
bikerem GiybetReis 1 doz biontech oldum,mutasyonlu kovid oldum 2 gun once bitti karantinam. Ayni evin icinde asi olan (2diz sinovac) dedem öldü:( kayinvalidem 2 doz biontech oldu 10 gundur hastanede yatiyirdu 2 gun once cikti,
GiybetReis Aka2520 o daha kötü. Anlamadan geçirsek bilmeden bebeğimize yanaşup onlara taşıma riskimiz var. Rabbim korusun evlatlarımızı🙏🏻
Aka2520 GiybetReis evet ben de çok korkuyorum bilmeden birine bulaştırıp sebep olurum diye Allah korusun. Bi kere atlattım çok şükür kimseye bulaştırmadım bebeğime eşime bile. Şimdi bi de Delta varyantı çıktı
ikizbabymom bikerem Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun😔keşke aşı çözüm olsaydı bi de yoğun bakımda yatan 20 hastanın 19u aşısız diyip milleti korkutuyolar aşı olanları da biliyoruz
yyaseminsahinn GiybetReis benim babam 2 doz aşı oldu ve şuan entübe delta varyantı doktorlar hiç umutlu konuşmuyor allahım sen hastalığı verdin şifasınıda ver yarabbi allah düşman başına vermesin
birfincannkahve yyaseminsahinn Acil şifalar diliyorum, tez zamanda sağlığına kavuşur inşallah babanız ☹️🙏🏼
bikerem ikizbabymom amin Allah razı olsun. Bi de ölümünü dogal olum gosteriyorlar,itiraz etmezseniz. Madem dogal ölüm cenazemizi niye jandarma gomdu,niye tabutla,niye pozitif,ahh bunlar da baska bir derdimiz
ikizbabymom bikerem medyaya yansıtılanla gerçekler çok farklı covid yoğun bakımında hemşire olan bi hemşireden duyduklarım içler acısı kimseye inanmıyorum
bikerem ikizbabymom icine girince gercekten cok cok farkli oldugunu gorduk. Zaten inanmiyirdum simdi asla inanmiyirum,basimiza geldi çünkü. 😔