Gulenes Ben 28 yaşındayım ve kendimi bildim bileli bu hastalık var,herkes geçiriyor(Ben dahil)Kendimi bildim bileli aşılar da var ve herkes yaptırıyor.Yaptırmayanlar küçük bir azınlık.Aşılar hastalıkları yok etmiyor.Tek bir doktor bile aşı olursanız hasta olmazsınız demez.Yalnızca hasta olduğunuzda hafif geçirmenize yardımcı olur derler..
Ben kabakulakta oldum,su çiçeği de, kızamıkta.Şimdi diyeceksin ki eskiden oluyordu.E eskiden herkes aşı da oluyordu,ben de oldum.
Bu hastalıkların tek bağışıklığı(bi daha olmamak için) hastalığı geçirmek.
Velhasıl; aşı yaptırmakta yaptırmamakta insanın kendi tercihi.Bu aşıların zaten belli bir yüzdesi var.O yüzdenin altına düşülse devlette müsaade etmez yapılmamasına.🤷🏻♀️