Eylulveannesiii verdiriyor canım ama ben kendime göre uyarladım. 2 öğün besleniyordum tabiki sağlıklı besleniyordum aralarda çok acıkırsam meyve yiyordum. 5 yada 6 dan sonra hiç bişey yemiyordum.aralıklı oruçta belli Bi saat var o saatde yiyorsun. Ben canım ne zaman isterse o zaman yedim akşam yemeyi kestim. Başta çok acıkıyorsun sonra mide küçüldüğü için yiyemiyorum zaten. Ben 4 ay boyunca diyet yaptım ama ona rağmen çok yavaş kilo verdim çok diyet denedim. En son aralıklı oruç yaptım hızlı Bi şekilde verdim. 65 den 56 ya düştüm bu süreçte. O yüzden hiç başka diyet deneme derim o kadar çok uğraştım ki kilo vermek için hep yavaş ilerledi belkide benim bünyemle alakalıdır bilmiyorum . En iyi etkiyi 2 öğün beslenmek de buldum.